![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AKO? |
|||
Objednaj tovar na webe VELUX Club: club.velux.sk |
Dostaneš e-mail s potvrdením objednávky |
Dostaneš podrobnosti o dodacej lehote |
Objednaný tovar dorazí na zadanú adresu
|
ČO? |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
Pracovné oblečenie |
Pracovné náradie |
Ďalšie predmety VELUX |
Ak potrebuješ pomoc, zavolaj na našu zákaznícku podporu! |
|||
![]() |
![]() |
PODPORA |
|
02 33 000 543 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Pokiaľ je tovar zničený |
|||
Informuj zákaznícku podporu VELUX prostredníctvom e-mailu alebo telefónu |
Priprav si tieto informácie:
|
Poškodený tovar zašli späť spoločnosti VELUX SLOVENSKO Bude ti vrátené poštovné v bodoch!
|
Dostaneš nový tovar alebo body |
Ak je tovar v inej farbe alebo veľkosti |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Informuj zákaznícku podporu VELUX prostredníctvom e-mailu alebo telefónu |
Priprav si tieto informácie:
|
Zašli tovar spoločnosti VELUX SLOVENSKO |
Dostaneš nový tovar alebo body
|
Otázka |
Odpoveď |
Kde uvidím svoju objednávku? |
Pri zadávaní objednávky ti bol zaslaný e-mail. Prosím skontroluj nevyžiadanú poštu. Adresa odosielateľa je: velux@compacon.com. |
Aký je stav doručenia? |
Pošli číslo objednávky e-mailom na zákaznícku podporu VELUX a odpovieme ti e-mailom. |
Čo sa stalo s mojou objednávkou? Prečo som ju nedostal? |
Pošli číslo objednávky e-mailom na zákaznícku podporu VELUX a odpovieme ti e-mailom. |
Dostal som len časť svojej objednávky - kde je zvyšok? |
Pošli číslo objednávky e-mailom na zákaznícku podporu VELUX a odpovieme ti e-mailom. |